Aankomend weekend 11/12 juni tussen 18:00-11:30 uur staat de karper koppel wedstrijd van de ECHV op het programma.

Woensdag, 8 juni 2016

BELANGRIJK: Door een bepaling van de gemeente mogen wij deze wedstrijden niet meer via flyers en borden bekend maken richting de E.C.H.V leden. Wij willen jullie via dit bericht op de hoogte stellen van deze wedstrijden en verwijzen naar de bepalingen zoals omschreven in de Culemborgse lijst van viswateren. Mochten er naar aanleiding van dit bericht nog vragen zijn, dan kan je contact opnemen met de leden van de karpercommissie.

De loting is zaterdag om 18.00 uur op de Dr. Hockesingel.

Op de stek aangekomen begint de wedstrijd. Einde wedstrijd is zondag 11.30 uur. Daarna is om 12.30 uur de prijsuitreiking bij Hengelsport Sielhorst, Tulpstraat 50. Het inschrijfgeld bedraag € 10.

Locaties waar gevist wordt:1e, 2e en 3e Parklaanvijvers, Studentengracht, Paardengracht, De Doelen (achter tennisbaan), Bij de molen aan ’t Jach, De Lokkershoek, Plantage, De Meer, De Ronde Haven, Het Eendenmeer, Keestrasingel.

De wedstrijdleiding kan minder koppels toelaten als één of meer van de genoemde wateren niet bevisbaar is.

Inschrijven kan tot vrijdag 17.00 uur van het betreffende visweekend bij Hengelsport Sielhorst, Tulpstraat 50