Tandartsenpraktijk Culemborg nieuwe sponsors van de E.C.H.V.

Donderdag, 22 september 2016

Als nieuwe sponsors van de E.C.H.V. willen wij ons graag even voorstellen.

Tandartsenpraktijk Culemborg is een moderne tandartsenpraktijk in Culemborg, gevestigd aan de Costerweg 3. Tandarts Dennis Webhofer is in Culemborg opgegroeid en vist al van kinds af aan in de Culemborgse wateren. Tegenwoordig probeert hij in zijn vrije uurtjes toch af en toe aan de waterkant te vertoeven en daarom een goede reden om de E.C.H.V. met de praktijk te ondersteunen. Samen met zijn vrouw Daisy-Joyce Webhofer-Hendrix vormden ze het eerste tandartsenstel in Culemborg.

Entree tandartsenpraktijk Culemborg.

In het logo hebben ze de spoorbrug van Culemborg verwerkt omdat zij zich erg verbonden voelen met deze stad.
Zoals de E.C.H.V. en haar leden goed zorgen voor ons viswater, zorgen zij als tandartsen voor goede zorg voor hun patiĆ«nten. Want bijna niemand gaat voor zijn plezier naar de tandarts, maar dit is zeker mogelijk, met een persoonlijke benadering, duidelijke uitleg over wat er gaat gebeuren en met moderne apparatuur. Een bezoek aan de tandarts kan dan namelijk best eens ontspannen zijn.

Wachtkamer tandartsenpraktijk Culemborg.

Tandartsenpraktijk Culemborg neemt nog nieuwe patiĆ«nten aan. Wilt u meer informatie of heeft u vragen bekijk dan de website: http://www.tpculemborg.nl, of stuur een email naar info@tpculemborg.nl of download onze App: TP Culemborg. NAW: Tandartsenpraktijk Culemborg - Costerweg 3 - 4104AJ - Culemborg - 0345-473396