ECHV Hengelsportavond met Bertus Rozemeijer

Donderdag, 3 november 2016

Bij deze nodigt het bestuur van de ECHV u uit voor het bijwonen van een hengelsport informatieavond met als thema roofvissen.

Als gastspreker hebben we Bertus Rozemeijer uitgenodigd. Deze autoriteit op het gebied van roofvissen zal ons de laatste ontwikkelingen op het gebied van roofvissen laten zien. Ook worden op deze avond de prijzen voor de witvis en karpercompetities uitgereikt.

DATUM: 22 november

LOCATIE: Clubgebouw van Tafeltennisvereniging Gispen, Pinksterbloem 91 Culemborg

AANVANG: 20:00 uur

PROGRAMMA:
20.00 uur aanvang presentatie Bertus Rozemeijer
20.45 uur prijsuitreiking en aansluitend pauze
21.15 uur verdere uitleg en gelegenheid tot stellen van vragen 22.00 uur sluiting

Met vriendelijke groet namens het bestuur,

Albert Jager, voorzitter