Wat elke visser moet weten over enge beestjes

Zaterdag, 25 februari 2017

Op 21 maart 2017, na de Algemene Ledenvergadering zal dierenarts Michel Abee, zelf fanatiek sportvisser, een lezing geven. De lezing gaat over welke risico's sportvissers lopen aan de waterkant. Hij vertelt hierover op een unieke manier en in heldere taal.

Onderwerpen die aan bod komen zijn onder meer: Ziekte van Weil • Hoe voorkom ik dat eigenlijk? • Ziekte van Lyme • Hoe gevaarlijk is dat nu precies? • Blauwalg • Moet ik me daar zorgen om maken? • Berenklauw • Wat heeft dat met beren te maken? • Weet u de antwoorden? • Onze spreker wel!

De lezing wordt gehouden in het clubgebouw van tafeltennisvereniging Gispen aan de Pinksterbloem 91. De Algemene Ledenvergadering begint om 20:00 uur. Zaal open om 19:30 uur. Toegang alleen voor leden van de E.C.H.V.

Klik hier voor de flyer