HENGELSPORTMIDDAG VOOR JEUGD EN OUDEREN!

Vrijdag, 14 april 2017

De ECHV organiseert een hengelsport middag op zondag 21 mei van 14:00 uur tot 17:00 uur voor de jeugd van Culemborg en omstreken in de leeftijd van 7 t/m 12 jaar en ouderen vanaf 55 jaar.

WAAR?
Rondom de vijvers aan de Poelslaan. Om 14:00 uur starten we met een presentatie ‘hoe leer ik vissen’ in het clubhuis van Gispen Tafeltennis (nabij Vriendenschaar). Er is plaats voor ca.100 kinderen en ouderen. Kom zoveel mogelijk lopend of met de fiets. Auto’s kunnen parkeren op het parkeerterrein bij de Sporthal of bij Vriendenschaar. Auto’s mogen niet in het gras geparkeerd worden. Tijdschema: 14:00 uur presentatie ‘hoe leer ik vissen’? 14:30 uur in groepjes van vijf vissers met een begeleider naar de waterkant. Voor hengels, voer, aas wordt gezorgd.Om 16:00 gaan we onze spullen opruimen en verzamelen we weer in het clubgebouw bij Gispen. Elke deelnemer ontvangt EEN TEGOEDBON VOOR EEN GRATIS JEUGD OF WEEK VERGUNNING en het boek LEER VISSEN MET DE VASTE HENGEL. Met de vergunning mag je GRATIS VISSEN IN 2017 in de wateren van Culemborg en omgeving

WAAROM? De ECHV wil de jeugd en ouderen kennis laten maken met deze mooie buitensport en wil basiskennis overbrengen over de vissen en hun natuurlijke omgeving.

INSCHRIJVEN?
Deelnemen is GRATIS. Inschrijven is mogelijk voor kinderen van ca. 7 tot en met 12 jaar en ouderen vanaf 55 jaar t/m vrijdag 19 mei bij SIELHORST HENGELSPORT, Tulpstraat 50 te Culemborg. Uiteraard mogen zoveel mogelijk mensen meedoen: je vriendjes, vriendinnetjes, broertjes, zusjes; opa’s en oma’s vanaf 55 jaar. Voor de inschrijving willen we graag naam, adres en geboortedatum weten. Komt een jeugdige alleen inschrijven, zorg dan dat je een schriftelijke toestemming meebrengt van je ouder(s)/verzorger(s).Graag zelf voor een stoeltje en of paraplu zorgen.

VRAGEN?
Voor vragen kun je bellen met (0345) 518 050 DEZE KANS LAAT JE TOCH NIET SCHIETEN? Het belooft reuze gezellig te worden. Dus graag tot ziens, namens de jeugdcommissie, vrijwilligers en bestuur van de E.C.H.V.