Stem op de ECHV

Zondag, 25 maart 2018

Jouw stem is geld waard! Laat jij ons project bloeien? Rabobank West Betuwe stelt een deel van haar winst beschikbaar voor het fonds ‘Een aandeel in de Betuwe’. Met dit fonds vloeit een gedeelte van de winst van de bank terug naar de lokale gemeenschap. Verenigingen en stichtingen konden afgelopen periode hiervoor één project indienen.

Als lid van Rabobank West Betuwe mag jij meebeslissen hoe dit bedrag onder verenigingen en stichtingen wordt verdeeld door het uitbrengen van je stem op twee regionale projecten die je een warm hart toedraagt. Hoe meer stemmen een project ontvangt des te hoger de bijdrage voor dit project wordt. Geef ons jouw stem van 1 tot en met 30 april 2018 op rabowestbetuweleden.nl.

Zorg dat je voor 1 april 2018 lid bent van Rabobank West Betuwe en je krijgt per e-mail een persoonlijke uitnodiging om te stemmen.

Jouw stem is geld waard! Laat jij ons project bloeien?