Uitnodiging Algemene Ledenvergadering 24 augustus 2021

Donderdag, 15 juli 2021

Op dinsdag 24 augustus houdt de ECHV haar Algemene Ledenvergadering. Aanvang 20:00 uur, zaal open om 19:30 uur Locatie: DS-party en eventcentrum Beesdseweg 1a 4104 AW te Culemborg

Als u de vergadering wilt bijwonen dan dient u zich voor 17 augustus aan te melden via echv@live.nl

Hieronder de agenda:

1.Opening
2.Notulen vorige algemene ledenvergadering
3.Jaarverslag 2020
4.Financieel verslag 2020, begroting 2021
5.Verslag Kascontrolecommissie
6.Bestuursverkiezing
7.Verslag Commissie Waterbeheer, controle, witvis, karper en jeugd
8.Voorstellen van bestuur en/of leden
9.Rondvraag
10.Sluiting

Toelichting agendapunt 2:
De notulen van de Algemene Ledenvergadering d.d. 25 augustus 2020 liggen voorafgaand aan de vergadering vanaf 19.30 uur in de zaal ter inzage.

Toelichting agendapunt 3:
Het verslag van 2020 ligt vanaf 19.30 uur in de vergaderzaal ter inzage.

Toelichting agendapunt 4 en 5:
De rekening en verantwoording 2020 ligt, tezamen met het schriftelijk verslag van de kascontrolecommissie, vanaf 19.30 uur in de vergaderzaal ter inzage.

Toelichting agendapunt 6:
Aftredend volgens rooster; Rogier van der Vaart, hij stelt zich ook weer herkiesbaar.

Toelichting agendapunt 8:
Voorstellen kunnen uitsluitend schriftelijk worden ingediend en moeten uiterlijk 3 augustus 2021 in het bezit te zijn van het bestuur, zie bovenstaand Postbusnr. of via het e-mail adres van onze website. Behoudens in spoedeisende gevallen, kan alleen over tijdig schriftelijk ingediende voorstellen worden besloten.

Na afloop van de vergadering worden er vier Hengelsportbonnen t.w.v. € 25,00 verloot, beschikbaar gesteld door Tandprothetische Praktijk J.M. Volgers.

Met vriendelijke groet,
Namens het Bestuur,