UITNODIGING VOOR DE ALGEMENE LEDENVERGADERING

Vrijdag, 16 februari 2024

Hierbij nodigen wij u uit tot het bijwonen van een Algemene Ledenvergadering (jaarvergadering) op dinsdag 19 maart 2024 Locatie: Clubgebouw Waterportvereniging De Helling in de haven te Culemborg, aanvang: 20.00 uur, (zaal open 19.30 uur)

AGENDA:

1.Opening
2.Notulen vorige algemene ledenvergadering
3.Jaarverslag 2023
4.Financieel verslag 2023, begroting 2024
5.Verslag Kascontrolecommissie
6.Bestuursverkiezing
7.Verslag Commissie Waterbeheer, controle, witvis, karper en jeugd
8.Voorstellen van bestuur en/of leden
9.Rondvraag
10.Sluiting

Toelichting agendapunt 2:
De notulen van de Algemene Vergadering d.d. 21 maart 2023 liggen voorafgaand aan de vergadering vanaf 19.30 uur in de zaal ter inzage.

Toelichting agendapunt 3:
Het jaarverslag van 2023 wordt digitaal in de vergaderzaal gepresenteerd.

Toelichting agendapunt 4 en 5:
De rekening en verantwoording van 2023 worden, tezamen met het schriftelijk verslag van de kascontrolecommissie en de begroting voor 2024, digitaal in de vergaderzaal gepresenteerd.

Toelichting agendapunt 6:
Aftredend volgens rooster; Rogier van der Vaart, hij stelt zich ook weer herkiesbaar.

Toelichting agendapunt 8:
Voorstellen kunnen uitsluitend schriftelijk worden ingediend en moeten uiterlijk 27 februari 2024 in het bezit te zijn van het bestuur, zie bovenstaand Postbusnr. of via het e-mail adres van onze website. Behoudens in spoedeisende gevallen, kan alleen over tijdig schriftelijk ingediende voorstellen worden besloten.

Na afloop van de vergadering worden er vier Hengelsportbonnen t.w.v. € 25,00 verloot, beschikbaar gesteld door Tandprothetische Praktijk J.M. Volgers.

Met vriendelijke groet,
Namens het Bestuur,