Erelid Theo van 't Verlaat is overleden.

Zondag, 10 maart 2024

Op vrijdag 8 maart jl. bereikte ons het bericht dat ons gewaardeerde erelid Theo van 't Verlaat is overleden. Theo heeft veel voor onze vereniging betekend. Hij was onder andere 36 jaar gewaardeerd bestuurslid en heeft zich voor tal van zaken ingezet.

Naast bestuurslid was hij ook een fanatiek wedstrijdvisser op hoog niveau. Zowel landelijk als internationaal heeft hij successen behaald. Zijn kennis over het vissen deelde hij met andere leden van onze vereniging en ook hield hij lezingen over de hengelsport. Wij zullen hem missen.

Wij wensen zijn familie de komende tijd alle sterkte toe.

Bestuur ECHV

Hieronder nog foto's van Theo: