Jeugdviswedstrijd 2014 op Nationale Hengelsportdag

Maandag, 2 juni 2014

Afgelopen zaterdag 31 mei werd er door de jeugdcommissie van de E.C.H.V. een wedstrijd georganiseerd aan de Studentengracht, speciaal voor jeugd t/m 14 jaar.

Ondanks dat de vis slecht beet wisten de jeugdige vissertjes toch 6 meter vis bij elkaar te vangen.

Job van Gasteren werd winnaar met dertien vissen, die samen 211 cm lang waren; tweede werd Joris van Alphen met 93 cm en derde is Wouter van Alphen geworden met 73 cm vis. Daarna volgden Jordy, Tyrone, Milan, Melvin, Stijn, Kevin en Victor . Er waren helaas enkele vissertjes, die deze keer geen beet hadden. Toch waren er voor alle deelnemers leuke prijzen. Mede door het prachtige weer was het vissen geen straf.