Voorjaarswerkzaamheden van de E.C.H.V.

Woensdag, 14 maart 2012

Vrijwilligers van de E.C.H.V. (eerste Culemborgse hengelaars vereniging) zijn zaterdag 10 maart j.l. bezig geweest om de oevers te ontdoen van zwerfvuil.  De gemeente Culemborg stelde weer vuilniszakken en grijpers beschikbaar.

Vooral langs wegen als Lange Avontuur en de Vliet lag weer veel rommel en de vrijwilligers hebben 24 zakken vuil opgehaald en gedeponeerd bij de milieustraat.

De snoei –en klusvrijwilligers zijn zaterdag j.l. ook bezig geweest om de Zandput weer bereikbaar te maken en te zorgen voor bevisbare plekken.