ALGEMENE OPROEP

Zondag, 3 juni 2012

Zoals ook in de ledenvergadering is gesteld is elke vorm van vrijwilligershulp niet alleen welkom maar ook noodzakelijk om een florerende hengelaarsvereniging te blijven.
Meld je voor technisch onderhoud, werkgroep Jeugd of Schone Oevers via echv@live.nl en onze secretaris      Jos van Raay noteert je op de lijst van vrijwilligers, zodat je in het vervolg ook gemaild kunt worden als er een activiteit gepland is.

Belangrijke data: 10 juni jeugdcursus (’s ochtends oefenen, ’s middags visbegeleiding). Vervolgens is er hulp nodig bij de jeugdcompetitie: donderdag avond 14, 21, 28 juni van 18.30 tot 20.00 uur.
De eerstvolgende ochtend om zwerfvuil te ruimen is in het najaar: zaterdag 3 november van 9 tot half 12.