E.C.H.V. actie “ Schone Oevers” op zaterdag 07 oktober 2017.

Donderdag, 28 september 2017

Zoals ieder voor- en najaar gaan ook op zaterdag 7 oktober vrijwilligers van de hengelsportvereniging E.C.H.V. op pad om zoveel mogelijk zwerfafval te verzamelen die langs de viswateren in Culemborg is achtergelaten. Zwerfafval behoort tot een van de grootste ergernissen van vissers. Veel sportvissers ruimen eerst het omliggende vuil op voordat ze gaan vissen. Vind jij het ook belangrijk om onze mooie stad (nog) schoner te krijgen kom dan zaterdag 7 oktober helpen! We verzamelen om 08:30 uur op de Dr. Hockesingel. Voor koffie/thee en materialen wordt gezorgd. Op de locatie hoor je waar je tot ca. 11:00 uur mag gaan opruimen Ook niet-leden van de vereniging zijn natuurlijk van harte welkom!