E.C.H.V. actie “ Schone Oevers” op 7 oktober 2017.

Zondag, 8 oktober 2017

Zoals elk voor- en najaar gingen ook op zaterdag 7 oktober vrijwilligers van de hengelsportvereniging E.C.H.V. op pad om zoveel mogelijk oevers van hun wateren te ontdoen van zwerfvuil. Het was een klein clubje dat naar de oevers trok. Zoals al jaren het geval is, komt “de harde kern van Schone Oevers” trouw opdagen en vandaag waren dat Ton, Wout, Rogier, Noah, Melvin, Leo en Maria. Er werden een bescheiden aantal zakken vuil geruimd, die met medewerking van Gemeente en Avri weer ingeleverd konden worden. ’n Fietsje, dat uit het water werd gehaald is op facebook gezet, en we hopen dat de rechtmatige eigenaar zich meldt. Na enkele uren inzet ging iedereen voldaan naar huis; hierbij worden allen weer hartelijk bedankt namens de E.C.H.V.