UITNODIGING HENGELSPORT INFORMATIEAVOND

Woensdag, 1 november 2017

Bij deze nodigt het bestuur van de ECHV u uit voor het bijwonen van een hengelsport informatieavond waar tevens de prijzen van de witvis en karperwedstrijden van afgelopen seizoen worden uitgereikt.

Deze avond wil het bestuur met de leden van gedachten wisselen over de stand van zaken m.b.t. vis en waterbeheer, daarbij ondersteund door een presentatie en de wedstrijdprogramma’s 2018.

Ook wordt er een presentatie getoond met nostalgische beelden uit het verleden van onze vereniging. Wij hopen op een grote opkomst en een gezellig samenzijn.

DATUM: 21 november 2017
LOCATIE: Clubgebouw van Tafeltennisvereniging Gispen, Pinksterbloem 91 Culemborg (achter sporthal Interweij)
AANVANG: 20.00 uur, zaal open vanaf 19.30 uur

PROGRAMMA :