Uitnodiging Algemene Ledenvergadering 20 maart 2018

Vrijdag, 16 februari 2018

Op dinsdag 20 maart 20:00 uur wordt in het FNV Kantoor (achter de Albert Heijn) de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van de ECHV gehouden.

Aansluitend zal na de vergadering door Theo Sielhorst een presentatie worden verzorgd van nieuwe voertjes, zoals een heel nieuwe gamma voor de witvisser, aroma's, gedrild haakaas in vorm van pellets en boilies, lekkende boilies en particles, method attractors, kleurstoffen, zowel interessant voor witvisser als methodvisser & karper/ meervalvisser. Tevens worden er twee voerpakketten ter waarde van € 25,00 verloot.
De agenda voor de Ledenvergadering vindt u hier