E.C.H.V.voorzitter kandidaat raadslid VVD

Woensdag, 14 maart 2018

Beste E.C.H.V. leden, Steeds vaker wordt mij de vraag gesteld of ik ga stoppen als voorzitter van de E.C.H.V. Deze vraag wordt gesteld omdat ik bij de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart kandidaat raadslid ben voor de VVD in Culemborg

In 2009 ben ik gekozen in het bestuur van de E.C.H.V. Vanaf 2010 mag ik deze mooie vereniging vertegenwoordigen als voorzitter. De afgelopen jaren zijn er door het bestuur tal van zaken opgepakt en met hulp van hardwerkende vrijwilligers zijn er grote stappen gezet. Al onze wateren zijn weer top bevisbaar en bezitten een mooie visbestand. Deze grote klussen en dan bedoel ik voornamelijk het bevisbaar maken van waterpartijen zitten erop en het is nu een kwestie van bijhouden.

Nu het grote werk bij de E.C.H.V. gedaan is heb ik meer tijd voor de VVD waar ik al ruim anderhalf jaar mee draai als commissielid. Ik ben een doener en niet iemand die langs de zijlijn staat te roepen. Als ik vind dat er dingen anders kunnen wil ik daar ook graag mijn steentje aan bijdragen.

Terugkomend op de vraag of ik als voorzitter ga stoppen, daar is het antwoord NEE op. Vorig jaar ben ik een nieuwe periode voor drie jaar aangegaan met steun van de ALV en bij leven en welzijn wil ik die ook gewoon afmaken. Daar komt bij dat ik namens de E.C.H.V. al ruim een jaar deelneem in de stichting de Redichemse Waard, waar ik op kom voor de belangen van de sportvisserij. Dit dossier is te complex om nu over te dragen. Over twee jaar kijken we wel weer verder of ik me weer opnieuw beschikbaar stel, misschien is er dan iemand bereid om het stokje over te nemen.

Dus maak gebruik van je stemrecht 21 maart en kies de partij of persoon waar je je eigen goed bij voel.

M.v.g.

Albert Jager, Voorzitter E.C.H.V.