ECHV ontvangt cheque van € 217,- van Rabobank West Betuwe

Woensdag, 20 juni 2018

Op dinsdagavond 19 juni zijn door Rabobank West Betuwe cheques uitgereikt in het kader van 'Een aandeel in de Betuwe'.

Als coöperatieve bank hecht de Rabobank veel waarde aan haar leden. In de campagne ‘Een aandeel in de Betuwe’ krijgen de leden inspraak in een verdeling van een gedeelte van de winst van de bank. Alle leden konden een stem uit brengen op twee regionale projecten die zij een warm hart toedragen. Voor meer informatie over 'Een aandeel in de Betuwe'  en de Rabobank kunt u hier klikken.

De ECHV, vertegenwoordigd door de voorzitter (Albert Jager) en penningmeester (Rogier van der Vaart) heeft een cheque van € 217,- in ontvangst mogen nemen.

De ECHV bedankt de Rabobank en de leden die op de ECHV hebben gestemd voor hun bijdrage.