Noah en Rogier vd Vaart winnaars E.C.H.V. jeugdkoppelwedstrijd 2018.Noah en Rogier vd Vaart winnaars E.C.H.V. jeugdkoppelwedstrijd 2018.

Zaterdag, 7 juli 2018

Op donderdag 5 juli verschenen acht koppels aan de waterkant voor de traditionele jeugdkoppelwedstrijd. De jeugdige vissers mogen een koppelgenoot naar keuze meenemen. Meestal is dat de vader, maar deze keer ook twee moeders en twee kinderen die met elkaar een koppel vormden.

De vis liet zich moeilijk vangen. Dit was niet te wijten aan het prachtige, maar zeer warme weer. De vissers hadden slechts vijf kwartier de tijd, waarin bijna iedereen wel een paar visjes wist te vangen.

Uiteindelijk werd het nog zeer spannend, want tussen de eerste (dus de beker!) en tweede plaats scheelde het slechts een centimeter!

Noah en Rogier wisten met 13 vissen 180 cm vis te vangen en Dani en Maurice vingen ook 13 vissen met een gezamenlijke lengte van 179 cm. Op de derde plaats eindigden Femke en Albert met 157cm Tyrone en Tyson zijn vierde geworden met 39cm De vijfde en zesde plaats waren voor Sanne met Sandra met 24 cm resp. Joey en Gerda met 8cm

Jessin met Youssef en Emercio met Wensly hadden helaas geen vis, maar hadden het toch prima naar hun zin, net zoals de rest. Ieder koppel kreeg een paar vistuigjes mee om in de zomer lekker door te kunnen vissen! Al met al weer een geslaagde avond.