Oud voorzitter Nic van den Bosch overleden

Woensdag, 15 augustus 2018

Op 11 augustus jl. is onze oud-voorzitter Nic van den Bosch op 91-jarige leeftijd overleden.

Nic was voorzitter van de E.C.H.V. van 16 mei 1995 tot 26 november 1998. Hij is hiervoor begin 1995 benaderd, mede vanwege zijn jarenlange voorzitterschap van de LBTO. In de ruim drie jaar dat Nic voorzitter is geweest onderhield hij nauwe contacten met het Polderdistrict, stuurde diverse commissies aan en vertegenwoordigde hij de E.C.H.V. bij de NVVS, Federatie en diverse zusterverenigingen.

Tijdens zijn voorzitterschap zijn er ook een nieuwe secretaris en penningmeester benoemd. Nadat de vereniging organisatorisch weer op de rit stond heeft Nic het voorzitterschap na drie jaar overgedragen.

Wij verliezen in Nic een zeer gewaardeerd lid en oud-voorzitter. Wij wensen de familie en vrienden veel sterkte voor de komende periode.

Donderdag 16 augustus is er gelegenheid tot condoleren in Rouwcentrum Fluweelboom 1 van 19:00 uur tot 20:30 uur. Op vrijdag 17 augustus zal om 11:00 uur afscheid worden genomen van Nic in crematorium Noorderveld, Structuurbaan 1 te Nieuwegein. Na afloop is er gelegenheid elkaar te ontmoeten in de koffiekamer van het crematorium.