Hengelsportavond 27 november 2018

Woensdag, 28 november 2018

Op dinsdag 27 november jl. heeft de ECHV haar jaarlijkse Hengelsportavond gehouden in de kantine van Tafeltennisvereniging Gispen.

Op deze avond worden de prijzen uitgereikt van alle geviste competities. Een totaaloverzicht van alle competities vindt u hier

Net als andere jaren is er ook weer een gastspreker uitgenodigd. Dit jaar heeft Hans van Vrouwerf, professioneel (vis)fotograaf, ons inzicht gegeven op welke manier je de mooiste foto’s van je gevangen vissen en je omgeving kunt nemen. Er komt veel bij kijken als je de foto’s perfect wil belichten. Een druk op de ontspanknop van je toestel is, zoals we gezien hebben, vaak niet voldoende voor de perfecte foto.

Na de pauze heeft de voorzitter d.m.v. een fotopresentatie laten zien wat er de afgelopen jaar aan waterwerkzaamheden is verricht. Indrukwekkend hoe onze stadswateren er nu bijliggen terwijl ze enkele jaren geleden nog vol zaten met gentiaan, eendenkroost en plompebladeren. Een compliment aan de mensen die het waterbeheer hebben uitgevoerd.

Uiteraard is ook de inwendige mens niet vergeten (met dank aan Alex Koopmans en TT Gispen).