Benoemingen Lid van Verdienste en Erelid ECHV

Woensdag, 20 maart 2019

Op dinsdag 19 maart jl. is de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van de ECHV gehouden.

Maria Sielhorst had aangegeven na 11 jaar haar bestuursfunctie te willen beƫindigen. Maria heeft zich in die jaren ingezet voor vele activiteiten en commissies. De ALV bedankte haar voor haar inzet en namens het bestuur mocht voorzitter Albert Jager van de ECHV Maria belonen door haar te benoemen als Lid van Verdienste.

Na het afwerken van de reguliere agenda volgde bij de rondvraag nog een verrassing. Jos van Raaij is inmiddels 22 jaar actief als bestuurslid. In die 22 jaar is hij actief als voorzitter van diverse commissies en tevens verenigingssecretaris. Vanwege zijn inzet besloot de vergadering hem te benoemen als Erelid van de ECHV.