Stem op de ECHV

Donderdag, 21 maart 2019

De ECHV heeft zich aangemeld voor het Aandeel in de Betuwe van de Rabobank West Betuwe.

De Rabobank verdeelt onder de deelnemende verenigingen en stichtingen € 150.000! Natuurlijk wil de ECHV hiervan een zo groot mogelijk deel ontvangen.

De opbrengst komt ten goede aan een cursus voor de jeugd en de organisatie van de jeugdcompetitie. Je kunt de ECHV helpen als je klant en ook lid bent van de Rabobank West Betuwe (vanaf 18 jaar).

Ben je wel klant, maar nog geen lid van de Rabobank of weet je het niet zeker? Geen probleem tot 15 maart kun je je als lid aanmelden op https://www.rabowestbetuweleden.nl/lidmaatschap/ .

Het lidmaatschap kost je verder niets en geeft je een aantal voordelen. Stem op de ECHV! Uiteraard mogen ook opa's, oma's, tantes, buurmannen lid worden en een stem op de ECHV uitbrengen! BEDANKT!