Gewijzigd lotingssysteem karperkoppelcompetitie 2019

Zondag, 31 maart 2019

Dit seizoen wordt de wijze van loten van de karper koppelcompetitie 2019 als volgt aangepast:

1.Ieder koppel trekt een lootje uit de zak. Deze zullen genummerd zijn van 1 t/m …., afhangend van het aantal ingeschreven koppels.
Let op: dit zijn geen steknummers!

2.Het koppel dat lotnummer 1 loot mag als 1e een stek naar eigen keuze kiezen. Het koppel dat nummer 2 loot mag als 2e een stek naar keuze kiezen enz. enz..

3.Alle stekken uit ons ‘stekkenoverzicht’ zijn hiervoor beschikbaar.

4.De gekozen stekken worden genoteerd en het hele seizoen bijgehouden.

5.Elk koppel mag maar 1 van de 7 wedstrijden in 2019 voor een stek kiezen die in het overzicht staat, tenzij er geen andere mogelijkheid is. Zo krijgen wij altijd een ander koppel op de beschikbaar gestelde stekken en de diverse wateren.

6.De volgorde van loting voor de eerstvolgende wedstrijd zal worden bepaald door de voorgaande uitslag. Degene die hier laatste is geworden zal dan als eerste mogen trekken en vervolgens tellen wij terug naar de nummer 1 die dan als laatste een lootje trekt. Dat wil niet zeggen dat als je als eerste trekt ook daadwerkelijk de eerste keuze stek mag kiezen, dit is uiteraard afhankelijk van het nummer wat je loot.

Bij vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met de karpercommissie en dan bij voorkeur met Leroy of Yannick