UITNODIGING KORTE ALV en HENGELSPORT INFORMATIEAVOND

Woensdag, 25 september 2019

Het bestuur van de ECHV nodigt haar leden uit voor het bijwonen van de jaarlijkse Hengelsportavond op dinsdag 26 november. Het thema van deze avond is karpervissen.

Pieter van de Werfhorst zal een presentatie met filmbeelden geven over het karpervissen in Nederland met in het bijzonder onderwateropnames van onder andere de Zandput te Culemborg!
Voorafgaand aan deze presentatie zal er een korte ALV gehouden worden waarin voorgesteld wordt om Nicky van Rixel te benoemen als nieuw bestuurslid en de benoeming van een nieuwe kascontrole commissie wat in de laatste ALV niet gebeurd is.

Ook worden op deze avond de prijzen voor de witvis- en karpercompetities uitgereikt.

Datum: dinsdag 26 november 2019, aanvang 20:00 uur, zaal open vanaf 19.30 uur.
Locatie: Clubgebouw van Tafeltennisvereniging Gispen, Pinksterbloem 91 Culemborg.

PROGRAMMA:
20:00 uur Welkom door de voorzitter, aansluitend korte ALV
20.15 uur Presentatie commissie vis en waterbeheer
20:30 uur Presentatie door Piet van de Werfhorst
21:15 uur Pauze.
21:35 uur Uitreiking prijzen
22:00 uur Sluiting bijeenkomst.

Met vriendelijke groet,
Bestuur ECHV