Karpervissers opgelet: eerstvolgende wedstrijd 18/19 juli!

Zondag, 5 juli 2020

Inschrijven kan tot en met 15 juli 18:00 uur bij Sielhorst Hengelsport. Vanwege de coronamaatregelen zal de loting plaatsvinden op woensdagavond 15 juli om 19:30uur bij de Dr. Hockesingel. Hier zal tevens na de wedstrijd op zondag 19 juli om 12:30 uur de prijsuitreiking plaatsvinden.

Het wedstrijdreglement en de bevisbare wateren is te vinden op de website van de E.C.H.V.. Na de loting volgt een bericht op deze pagina met welke wateren meedoen met de wedstrijd.

De overige wedstrijden zijn op:
•22/23 augustus
•19/20 september
•17/18 oktober

Vanwege 3 geannuleerde wedstrijden komt het competitie-element dit seizoen te vervallen en zijn er alleen prijzen per wedstrijd te winnen.

De karpercommissie