Ledenaantal ECHV ruim boven 1500!

Woensdag, 5 augustus 2020

Het ledenaantal van de ECHV is de laatste jaren spectaculair toegenomen. Per 1 augustus 2020 is het aantal leden 1588!

In 2010 hadden we ‘slechts’ 1251 leden. Een stijging van 26% binnen 10 jaar. Ten opzichte van 2019 is het ledenaantal met 128 gestegen, en het jaar is nog niet eens om…..

Deze stijging zal voor een deel te maken hebben met de gevolgen van de Coronacrisis omdat veel mensen vakantie vieren in Nederland. Maar de ECHV is op veel gebieden een actieve vereniging en door goede faciliteiten te bieden bind en werf je leden.

De ECHV is onder meer actief met betrekking tot waterbeheer van de Culemborgse stads- en polderwateren
en organiseert wedstrijden voor diverse doelgroepen.

Wilt u ook eens gaan vissen, dan kunt u gebruik maken van de Meevistoestemming of u kunt direct lid worden van de ECHV