VISWEDSTRIJD BEATRIX ZORGCENTRUM

Dinsdag, 25 augustus 2020

Net als voorgaande jaren heeft de activiteiten commissie van het Beatrix Verzorgingstehuis weer drie viswedstrijden voor haar cliƫnten georganiseerd.

Deze werden als vanouds weer gehouden in de vijver van de Plantage, i.v.m. de coronamaatregelen werden er de nodige voorzorgen genomen en vertrok een ieder te voet naar de Plantage.

De verzorging was weer goed en met assistentie van vrijwilligers van de E.C.H.V. werd er goed vis gevangen, ook was het prachtig visweer.
Alle deelnemers vingen vis en de winnaar had totaal zelfs 62 vissen gevangen over drie wedstrijden, kortom een geslaagde activiteit.

Jos van Raaij
Secretaris E.C.H.V.