UITNODIGING VOOR DE ALGEMENE LEDENVERGADERING

Dinsdag, 15 maart 2022

Hierbij nodigen wij u uit tot het bijwonen van een Algemene Ledenvergadering (jaarvergadering) op dinsdag 10 mei 2022 Locatie: DS-party en eventcentrum Beesdseweg 1a 4104 AW te Culemborg, aanvang: 20.00 uur (zaal open 19.30 uur)

Graag voor 1 mei opgeven of je komt, i.v.m. grootte van de zaal, via echv@live.nl

AGENDA:

1.Opening
2.Notulen vorige algemene ledenvergadering
3.Jaarverslag 2021
4.Financieel verslag 2021, begroting 2022
5.Verslag Kascontrolecommissie
6.Bestuursverkiezing
7.Verslag Commissie Waterbeheer, controle, witvis, karper en jeugd
8.Voorstellen van bestuur en/of leden
9.Rondvraag
10.Sluiting

Toelichting agendapunt 2:
De notulen van de Algemene Vergadering d.d. 24 augustus 2021 liggen voorafgaand aan de vergadering vanaf 19.30 uur in de zaal ter inzage.

Toelichting agendapunt 3:
Het verslag van 2021 ligt vanaf 19.30 uur in de vergaderzaal ter inzage.

Toelichting agendapunt 4 en 5:
De rekening en verantwoording 2021 ligt, tezamen met het schriftelijk verslag van de kascontrolecommissie, vanaf 19.30 uur in de vergaderzaal ter inzage.

Toelichting agendapunt 6:
Aftredend volgens rooster; Henny Bonouvrie, Nicky van Rixel en Jos van Raaij, zij stellen zich ook weer
herkiesbaar.

Toelichting agendapunt 8:
Voorstellen kunnen uitsluitend schriftelijk worden ingediend en moeten uiterlijk 19 april 2022 in het bezit te zijn van het bestuur, zie bovenstaand Postbusnr. of via het e-mail adres van onze website. Behoudens in spoedeisende gevallen, kan alleen over tijdig schriftelijk ingediende voorstellen worden besloten.
Het bestuur stelt wat wijzigingen voor m.b.t. ons huishoudelijk regelement zodat dit weer voldoet aan de tegenwoordige tijd, deze zullen vooraf aan de vergadering ter inzage liggen.

Na afloop van de vergadering worden er vier Hengelsportbonnen t.w.v. € 25,00 verloot, beschikbaar gesteld door Tandprothetische Praktijk J.M. Volgers.

Het bestuur