Attentie: info jeugdwedstrijden

Donderdag, 20 juni 2013

Als vervolg op de basiscursus worden een aantal jeugdviswedstrijdjes gehouden. We vissen op lengte!
In Juni met de vaste lat ( 13,20 en 27 juni) en in juli met vrije hengelkeuze,
Gepland op: 2, 9, 16 ( wordt de 17e) en 23 juli

In juni wordt de competitie afgesloten met een herinneringsmedaille.(de nrs 1, 2, 3 krijgen een “orkonde”) en er zijn natuurlijk prijsjes.

In juli worden 5 wedstrijdjes gehouden met een “schrapper” en na afloop van elke wedstrijdje zijn er prijsjes voor de nrs 1, 2, 3; Over de hele vrije hengel competitie volgt ook weer een oorkonde voor nr 1, 2,3

PUNTENTELLING: in tegenstelling tot voorgaande jaren krijgt de winnaar de meeste punten, nummer 2 een puntje minder enz. Stel dat er in de loop van de competitie steeds meer kinderen mee gaan doen, zal de puntentelling worden opgetrokken naar de wedstrijd met de meeste deelnemers; en het tussenklassement worden ”opgetrokken”.

WEERSOMSTANDIGHEDEN: Wanneer er slechte weersvoorspellingen zijn kan het zijn,dat
de geplande wedstrijd wordt afgeblazen en verzet naar een nieuwe datum. NIEUW is, dat we de beslissing pas gaan nemen om half 6 ( een uur voor de loting); afgelopen donderdag bleek de code oranje na half 5 op te lossen en werd het goed visweer.
IEDER DIENT ZELF EVEN TE BELLEN TUSSEN HALF 6 EN ZES UUR (0345-518050)

Dit alles betekent, dat er in de eerste week van juli twee jeugdwedstrijdjes worden gehouden:

Dinsdag 2 juli : om half 7 ’s avonds loten aan de dr . Hockesingel (we vissen dan met de vrije hengel in de Studentengracht. Van 18.45 tot 20.15!!

De inhaalwedstrijd van de vaste hengel competitie is op donderdag 4 juli aan de Poelslaan
( 3e parkvijver); loten half 7 en vissen tot kwart voor 8

Dan is er NOG een aandachtspunt: de geplande wedstrijd van dinsdag 16 juli wordt een dag later gevist, dus op woensdag 17 juli!!!!!!!!

Veel visplezier allemaal! de jeugdcommissie E.C.H.V.