Vrijwilligers ECHV vissen met bewoners van het Beatrix Verzorgingstehuis.

Dinsdag, 23 augustus 2022

Gisteren was de laatste viswedstrijd (activiteit) van het Beatrix Verzorgingstehuis in de Plantage. Er hadden zich weer elf cliƫnten gemeld om ook voor de derde keer mee te doen aan dit gezellige en sportieve uitje.

Gezien het aantal deelnemers en de noodzaak om kapot materiaal te vervangen heeft de E.C.H.V. weer 10 hengels met tuigen en al het benodigde voer en maden geschonken om dit jaarlijks terugkerend evenement mogelijk te maken.

Mede door de hulp van vijf vrijwilligers van de E.C.H.V. en het mooie weer, is dit weer een groot succes geworden. Alle deelnemers hebben weer vis gevangen (en terug gezet).

De medewerkers van het Beatrix Verzorgingstehuis en de cliƫnten waren dan ook erg dankbaar voor de hulp van de E.C.H.V. die dit uitje weer mede mogelijk gemaakt hebben.