UITNODIGING HENGELSPORT INFORMATIEAVOND

Maandag, 31 oktober 2022

Het bestuur van de ECHV nodigt haar leden uit voor het bijwonen van de jaarlijkse Hengelsportavond op dinsdag 22 november.

Op deze avond worden de prijzen voor de witvis en karper competities uitgereikt, tevens wordt deze avond gebruikt om de leden te informeren over de huidige stand van onderhoud in onze viswateren.

In de pauze vindt de verloting plaats, door Tandprothetische Praktijk J.M. Volgers zijn 8 hengelsportbonnen ter waarde van
€ 25,00 beschikbaar gesteld. Verder is het gewoon een gezellige avond voor de leden met een hapje en een drankje.

Datum: dinsdag 22 november 2022
Aanvang 20:00 uur
Zaal open vanaf 19.30 uur.
Locatie: Clubgebouw De Helling in de haven te Culemborg.

PROGRAMMA:
20:00 uur Welkom door de voorzitter.
20.05 uur Stand van zaken onderhoud viswateren.
20:45 uur Pauze en verloting.
21:15 uur Uitreiking prijzen.
22:00 uur Sluiting bijeenkomst.

Met vriendelijke groet,
Bestuur E.C.H.V.