Algemene Ledenvergadering van de ECHV is voorspoedig verlopen.

Woensdag, 22 maart 2023

Op dinsdag 21 maart heeft de ECHV haar jaarlijkse Algemene Ledenvergadering gehouden in ’t Clubschip van de Helling. Nadat de voorzitter de vergadering had geopend hielden de ca. 20 aanwezigen één minuut stilte om de leden en dierbaren die ons het afgelopen jaar zijn ontvallen te herdenken.

Vervolgens werden de agendapunten vlot doorgenomen en waar nodig toegelicht door voorzitter en bestuursleden. Er is langer stilgestaan bij het waterbeheer binnen onze stadswateren en dan met name de situatie in de Paardengracht en de toekomst van de Redichemse Waard. Ook de financien over 2022 en de begroting voor 2023 zijn besproken en goedgekeurd door de ledenvergadering. De voorzitter, Albert Jager, was aftredend en herkiesbaar. Hij is weer voor drie jaar benoemd als voorzitter.

Na sluiting van de vergadering werd er, na verloting van 4 waardebonnen van € 25,- (beschikbaar gesteld door Tandprothetische Praktijk J.M. Volgers) nog kort bijgepraat onder het genot van een hapje en drankje.