Jeugd koppelwedstrijd uitslag

Vrijdag, 26 juli 2013

Jeugdkoppelwedstrijd bij de E.C.H.V.

Dinsdag 20 augustus werd de afsluitende wedstrijd gevist door de jeugd.
Het was voor de eerste keer, dat deze wedstrijd als koppel werd gevist, dus mochten de jeugdige vissers iemand uitkiezen om mee te vissen.

De wedstrijd werd gevist in de Paardengracht. Er was een grote schare van belangstellenden (van 0 jaar t/m 86 jaar!) en iedereen vond het supergezellig. Het was heel aangenaam weer, de stemming was goed en door alle koppels werd vis gevangen.

De uitslag werd als volgt:
1e werden Rens van de Brink met opa Piet; 2e Jordi Sielhorst met opa Theo; 3e werden Jordi Steenbeek met moeder Maaike; 4e Tony Pouw met z’n moeder; 5e Martijn Blom met z’n vader; 6e Esmee Blom met moeder.

Na afloop werd er een prijsuitreiking gehouden en voor ieder was er, behalve een prijs ook een drankje. De vraag was dan ook, wanneer de volgende wedstrijd wordt gehouden…..
Helaas is dat pas volgend jaar weer.

De jeugdcommissie van de E.C.H.V. gaat weer nadenken over de activiteiten voor het komende jaar, vooral omdat de animo zo groot is.