Vrijwilligers ECHV vissen met bewoners van Zorgcentrum Beatrix Culemborg

Vrijdag, 1 september 2023

Op maandag 13, 20 en 27 augustus hebben vrijwilligers van de ECHV gevist met bewoners van Zorgcentrum Beatrix Culemborg in de Plantage te Culemborg.

Om 10.00 uur was het verzamelen en werden alle (vis)materialen, stoelen, lunch etc. in de bus geladen.
Een aantal deelnemers reed met de bus mee, de overige gingen in kolonne in de rolstoel met de vrijwilligers naar de Plantage.

De E.C.H.V. was met vijf vrijwilligers vertegenwoordigd. Zij zorgden er mede voor dat alle hengels opgetuigd werden en dat voer en maden verdeeld werden. Daarna werden alle deelnemers op weg geholpen en begeleid tijdens het vissen.

De vissen waren dit jaar niet erg bijtlustig, mogelijk door het slechte weer van de laatste tijd. Door de begeleiding werd gezorgd voor koffie en de lunch, uiteraard was dit ook weer prima geregeld.

Om 14:00 uur werd alles opgeruimd en ging iedereen weer terug naar de Beatrix. Al met al weer geslaagde en ontspannen visdagen waarbij plezier voorop staat!