Krooszuiger!

Zaterdag, 2 september 2023

De afgelopen jaren zijn vrijwilligers van de ECHV druk in de weer geweest om met schepnetten het kroos te verwijderen van wateren die daar last van hadden. Een tijdrovende en fysiek zware klus.

Daar moest een oplossing voor gevonden worden! Op internet is ook niet de juiste oplossing gevonden. Als er iets gevonden werd, dan ging het verwijderen te langzaam of het kostenplaatje was (veel) te hoog. Om die reden heeft onze voorzitter Albert Jager, in opdracht van het bestuur, een passende oplossing ontwikkeld. Na diverse testen zijn we als vereniging zeer verheugd over het resultaat!

Klik hier om de video te bekijken.