UITNODIGING HENGELSPORT INFORMATIEAVOND DINSDAG 21 NOVEMBER 2023

Woensdag, 18 oktober 2023

Het bestuur van de ECHV nodigt haar leden uit voor het bijwonen van de jaarlijkse Hengelsportavond op dinsdag 21 november.

Voor deze avond hebben we de bekende auteur Evert Aalten, o.a. bekend van de boeken ‘Karpervissen’ en ‘Speurtocht naar Giganten’, bereid gevonden een presentatie te houden over zijn passie Karpervissen.

In de pauze worden de prijzen van de witvis - en karpercompetities uitgereikt en is er een verloting. Door Tand prothetische Praktijk J.M. Volgers zijn 4 hengelsportbonnen ter waarde van € 25,00 beschikbaar gesteld.

Na de pauze is het tweede deel van de presentatie en is er gelegenheid tot het stellen van vragen.
Verder is het gewoon een gezellige avond voor de leden met een hapje en een drankje.

Datum: dinsdag 21 november 2023, aanvang 20:00 uur, zaal open vanaf 19.30 uur.
Locatie: Clubgebouw De Helling in de haven te Culemborg.

PROGRAMMA:
20:00 uurWelkom door de voorzitter.
20.05 uurPresentatie Evert Aalten
20:45 uur Pauze, verloting en uitreiking prijzen.
21:15 uurPresentatie Evert Aalten.
22:00 uurSluiting bijeenkomst.

Met vriendelijke groet,