Vergeet je niet te stemmen op ons?

Maandag, 2 september 2024

Leden van Rabobank West Betuwe hebben van 2 t/m 28 september de mogelijkheid om op onze vereniging te stemmen.

Ons Doel:
Vrijwilligers van de ECHV zijn al vele jaren bezig met het onderhouden van de Culemborgse stads- en polderwateren (zie ook de foto's).
Door het verwijderen van overtallig groen en vuil zorgen we ervoor dat de doorstroming en natuur in stand blijft. Om dit te realiseren is veel materiaal (en geld) nodig zoals sloothaken, harken, maaimachines, waadpakken en handschoenen.
Mede door jouw bijdrage hebben we vorig jaar een krooszuiger kunnen ontwikkelen.

Stem je op ons?
Ben je klant en lid van de Rabobank? Dan ontvang je automatisch meer informatie over de mogelijkheid tot stemmen. Een stem uitbrengen kost slechts enkele minuten en levert de clubkas, zoals gezegd , al snel en makkelijk heel wat geld op!.
Ben je wel klant (rekeninghouder) maar nog géén lid bij de Rabobank? Dan kun je gratis lid worden via de Rabo App.
Een stem uitbrengen werkt als volgt: Log in op je rekening bij de Rabobank op de site of in de app. Ga via ‘service’ naar ‘zelf regelen’ en stem dan op jouw club.

Je klikt in de lijst van deelnemende verenigingen op Eerste Culemborgse Hengelaars Vereniging (aanvinken is al voldoende) en klikt op stemmen. Je kunt nu je stem bevestigen of nog andere clubs selecteren en daarna kan je keuzes gezamenlijk bevestigen via ‘stem bevestigen’.

Bedankt voor je stem!