Cursus ”Vissen voor Kids” 2014

Maandag, 5 mei 2014

De jeugdbegeleiding van hengelsportvereniging E.C.H.V. organiseert de cursus Vissen voor Kids van 7 tot 12 jaar.

Alle beginnende vissertjes mogen er aan meedoen. Er zijn  geen kosten aan verbonden. De kinderen oefenen hoe ze een vistuigje moeten maken en een vis kunnen onthaken en er wordt ’s middags gevist.  Na de cursusdag kun je beslissen of je lid wordt van de ECHV.  Met een jeugdvergunning of jeugdvispas( 11,= of 18,= euro) mag je vissen in de Culemborgse wateren. In de maanden juni en juli worden ook jeugdviswedstrijdjes gehouden.

Deze basiscursus Vissen voor Kids wordt gehouden op zondag  25  mei  van 10.30 tot 15.00 uur. Inschrijven kun je tot 17 mei bij Sielhorst Hengelsport, Tulpstraat 50, 4101GM Culemborg.