VRIJWILLIGERS GEVRAAGD VOOR VISLES OP DE BASISSCHOLEN IN CULEMBORG

Donderdag, 22 mei 2014

DE JEUGDCOMMISSIE VAN DE ECHV VRAAGT VISSERS DIE TIJD EN ZIN HEBBEN OM TE ASSISTEREN BIJ DE JEUGDVISLESSEN AAN DE WATERKANT. OP DINSDAG- OF/EN DONDERDAGMIDDAG IS ER PRAKTIJK VISSEN.

Informatie 2014: Vismeester Jan Baaijens benadert de basisscholen en geeft een stukje theorie dat in de ochtend wordt gepland. (gegevens Jan: tel nr 0344-619206; mailadresj.baaijens4@upcmail.nl)
Gepland wordt in juni en juli!!
Geplande scholen Oranje Nassauschool dinsdag03-06
Willem Alexanderschool dinsdag 01-07
Augustinusschool 17-07 en 19-07 (of week later ivm beschikbaarheid vrijwilligers
Josefschool: laat het nog weten
KENNISMAKEN met Jan kan: a.s zondag 25 mei ’s middags tijdens de jeugdcursus; na 13 uur 3e parkvijver).

Op 31 mei kan er geholpen worden aan de Stadsgrachten; op Nat. Hengelsportdag is er een wedstrijd voor jeugd t/m 14; aanwezig om 14.30 aan de drHockesingel. Wedstrijd tot 17 uur, waarna aan de drHockesingel de prijsuitreiking volgt.Inschrijven bij Sielhorst Hengelsport.
Data jeugdcompetities: 5 juni; 12 juni; 26 juni; aan de 3e parkvijver of bij de Poelslaan aan de 2e parkvijver”. Gevist wordt met de vaste hengel
In juli zijn de data: “vrije hengel aan de Stadsgrachten of ook aan de Poelslaan (2e of 3e vijver);
03!! juli  08 juli en 15 juli  en een koppelwedstrijd op 22 juli
( ZIE JE WATERBOEKJ VOOR DE TIJDEN) Belangstelling en hulp zijn zeer welkom info: Maria tel 518050.