HENGELSPORT CURSUS

Maandag, 26 mei 2014

E.C.H.V. organiseerde zondag 25 mei een basiscursus Vissen voor kids van 7-12 jaar.

In de ochtend werden vistuigjes gemaakt en kunstvisjes onthaakt, wat theorie en spel gedaan en ’s middags werd er gevist in de Parkvijver nabij de Poelslaan. Het was prachtig weer en de 20 kinderen deden erg hun best, waarbij de gevangen visjes eventjes in kuipen werden bewaard om nog eens te bewonderen en op de zoekplaat te kijken welke vis het betrof. Hierna gingen de kinderen huiswaarts met een basisdiploma op zak!

Meer foto's staan in het fotoalbum klik hier

In juni en juli worden er weer wedstrijdjes georganiseerd in Parkvijvers en/ of de Stadsgrachten. Ook is er a.s. zaterdag 31 mei ter gelegenheid van Nationale Hengelsportdag een jeugdwedstrijd in de Studentengracht van 15-17 uur voor jeugd t/m 14 jaar. Voor meer info, een gratis dagvergunning en (gratis) inschrijven kun je terecht bij Sielhorst Hengelsport, Tulpstraat 50 in Culemborg.