31 mei is het Nationale Hengelsportdag.

Woensdag, 28 mei 2014

Jeugd t/m 14 jaar kom a.s. zaterdag vissen!

31 mei is het Nationale Hengelsportdag. Iedereen kan die dag in E.C.H.V. viswateren vissen met een gratis vergunning, die is af te halen bij Sielhorst Hengelsport, Tulpstraat 50, Culemborg.

Speciaal voor de jeugd organiseren de E.C.H.V. en Sielhorst een wedstrijd van 3—5 uur ‘s middags waarvoor je je gratis kunt inschrijven (tel 518050) en ieder na afloop een prijsje ontvangt.

Locatie: loten om kwart voor 3 aan dedr. Hockesingel, waar na afloop van de wedstrijd ook de prijsuitreiking is. Gevist wordt in de studentengracht.