Jeugdhengelsportdagen

Donderdag, 11 april 2024

De ECHV organiseert in mei/juni 2024 diverse activiteiten voor de jeugd van Culemborg (tot 14 jaar) zodat zij kennis kunnen maken met de Hengelsport. Deelname is gratis.

Data en activiteit:

11 mei Jeugdhengelsportmiddag wooncentrum Driestad, zaal ’t Drieluik, aansluitend vissen in de Driestadvijver
Tijdens deze Jeugdhengelsportmiddag krijgen de deelnemers instructies over het maken van tuigjes, het gebruiken van aas en voer en diverse andere technieken. Aansluitend wordt het geleerde in de praktijk gebracht. Materialen worden door de ECHV beschikbaar gesteld.
Aanvang 13:30 uur, einde 15:30 uur. Inschrijven is mogelijk tot 4 mei 2024.

16 mei Jeugdcompetitie Parklaan 3 nabij Vriendenschaar
23 mei Jeugdcompetitie Parklaan 3 nabij Vriendenschaar
30 mei Jeugdcompetitie Parklaan 3 nabij Vriendenschaar
6 juni Jeugdkoppelwedstrijd Parklaan 3 nabij Vriendenschaar
Deze wedstrijden beginnen om 18:45 uur en eindigen om 20:00 uur. Prijsuitreiking na afloop van de wedstrijden.

Inschrijven kan bij Sielhorst Hengelsport of aanmelden via echv@live.nl of de Facebookpagina van de ECHV. Graag naam, leeftijd en telefoonnummer bij de inschrijving vermelden.